
13 ian. MIPCOM 2021
MIPCOM 2021, care s-a desfășurat în perioada 15-18 octombrie 2021 la Cannes-Franța, este unul dintre cele mai importante evenimente din industria audiovizuală mondială. Dacă vă interesează dublajul, localizarea, piața sau afacerile din această industrie, MIPCOM este locul unde trebuie să mergeți. Aceasta este, de asemenea, o mare oportunitate pentru companii precum Walt Disney, Netflix, Amazon, Apple, HBO & alți furnizori V.O.D. să viziteze și să se conecteze pentru a face noi parteneriate cu companiile locale din întreaga lume.
Potrivit www.statista.com:
Se estimează că veniturile în segmentul Video-on-Demand vor ajunge la 85.759 milioane de dolari în 2021.
Se preconizează că veniturile vor înregistra o rată de creștere anuală (CAGR 2021-2025) de 10,43%, ceea ce va duce la un volum de piață preconizat de 127,512m USD până în 2025.
În segmentul Video-on-Demand, se preconizează că numărul de utilizatori se va ridica la 2.226,1m de utilizatori până în 2025.
Gradul de penetrare a utilizatorilor va fi de 23,9% în 2021 și se preconizează că va atinge 28,5% până în 2025.
Aceste cifre ne arată foarte clar o industrie dinamică care se extinde și se adaptează pe măsură ce vorbim.
Evenimentul din acest an a fost considerabil mai mic din cauza COVID-19, dar a fost totuși minunat să întâlnești oameni și să faci noi conexiuni. Chiar dacă marii jucători din industria VOD nu au fost prezenți, am reușit totuși să avem parte de discuții bune și să participăm la câteva evenimente de networking. Organizatorii evenimentului au luat măsuri de precauție de la CoVID-19. Au amenajat posturi medicale și au făcut demersuri pentru a crește gradul de conștientizare în rândul participanților.
În timpul expoziției, am fost încântați să participăm la evenimentul internațional de mentorat și networking pentru femeile din Tv, film și media digitală. Acest eveniment se află la cea de-a treia ediție din 2019, când a început la MIPCOM. Acum am avut ocazia de a face networking și de a primi mentorat excelent pentru următorul pas al proiectelor noastre.
Discuțiile au fost conduse de Vanessa Shapiro, CEO al NICELY ENTERTAINMENT. I s-au alăturat Amanda Groom-Director general al THE BRIDGE, Bouchra Rejani-Fondator și CEO al WEMAKE, Helene Aurø-Director de vânzări și marketing al REINVENT INTERNATIONAL SALES, Marina Williams-Co partener fondator la ASACHA MEDIA GROUP, Marina Narishkin-CEO al MILLIMAGES, Christina Fon – V.P. /Producător executiv la REZOLUTION PICTURES INTERNATIONAL, Sarah Hemar-Director general adjunct al UniFrance, responsabil cu audiovizualul și digitalul la UNIFRANCE, Sarah Baynes-CEO al THE CREATIVE GARDEN și Camille Bidermann-Director executiv la THE INTERNATIONAL ACADEMY OF TELEVISION ARTS & SCIENCE.
Așteptăm cu nerăbdare MIPCOM 2022. Avem speranța că vom avea condiții de participare mai relaxate și un eveniment mai fructuos în networking și mentorat.
Ne vom auzi și atunci!